روزبه

حجره‌ی کافری مشوش و مشغول

روزبه

حجره‌ی کافری مشوش و مشغول

مختصات جنون‌نامه

روزبه

به‌جای سخن، رقم‌زدن
__________________________

مثل درد برخورد موج و صخره
مثل خستگی یوزپلنگ بعد از ناکامی
مثل غم سوختن مزرعه‌ی سبز
مثل خنکی شب‌های کویر
مثل زیبایی ستاره‌های درخشان
مثل شکوه کوه
__________________________

کرده‌ام توبه به دست صنم باده فروش

کـه دگر می نخورم بی رخ بزم آرایی
__________________________

مردم دوست داشتن
  • ۰۲/۰۲/۰۲

!Challenge started

چهارشنبه, ۹ فروردين ۱۴۰۲، ۰۴:۳۸ ق.ظ

برای گرفتن خروجی این تصویر کلی آزمون‌خطا کردم، کلی زمان هزینه کردم، ایضا انرژی و حال نتیجه شاید برای بقیه چندتا توپ و خط باشه

ولی برای من شروع یک سفر هیجان‌انگیز به دل فیزیک ماده‌چگال‌محاسباتیه.

آقای افلاطون!

آقای هایزنبرگ!

آقای شرودینگر!

آقای درود!

آقای کوهن!

آقای شم!

آقای فاضل!

من دارم می‌آم!

۰۲/۰۱/۰۹ موافقین ۳ مخالفین ۱
هارب

نظرات  (۳)

خسته نباشی

با چی میزنی چیکارا میکنی

دقیق تر بگو

بیخیال فکر بقیه باو...

من سر خروجی یه اسپایک و تحلیلش که حتی گلوله و شکلم نداشت به این صورت حدود ۵۰۰ ۶۰۰ خط کد زدم بعد ب نزدیکام نصون میدادم میگفتن عه چ قشنگ خوب اینا چی هست😂😂

۱۰ فروردين ۰۲ ، ۰۰:۱۴ مهرشاد جعفری فراهانی

دلیل استفاده از اوبونتو چیه؟ این شبیه سازی روی ویندوز قابل انجام نیست؟

پاسخ:
بله. در واقع کوانتوم اسپرسو روی لینوکس اجرا می‌شه؛ توفیق اجباری شد برای آشنایی و یادگیری لینوکس!
راستی اگه منبع خوب(ترجیحا کتاب) برای یادگیری لینوکس دارید ممنون می‌شم بفرمایید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی