روزبه

حجره‌ی کافری مشوش و مشغول

روزبه

حجره‌ی کافری مشوش و مشغول

مختصات جنون‌نامه

روزبه

به‌جای سخن، رقم‌زدن
__________________________

مثل درد برخورد موج و صخره
مثل خستگی یوزپلنگ بعد از ناکامی
مثل غم سوختن مزرعه‌ی سبز
مثل خنکی شب‌های کویر
مثل زیبایی ستاره‌های درخشان
مثل شکوه کوه
__________________________

کرده‌ام توبه به دست صنم باده فروش

کـه دگر می نخورم بی رخ بزم آرایی
__________________________

مردم دوست داشتن
  • ۰۲/۰۲/۰۲

کارگر گِل

سه شنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۳۶ ق.ظ

یک زمانی بیگانه می‌گفت بعید نیست روزی در اصفهان برای پول درآوردن روی زمین کشاوزی کار کنم؛ و خب اکنون؟ پربی‌راه هم نمی‌گفت. من در پیدا کردن شغل غیرمرتبط متخصصم!

کارکردن در فست‌فودی حسنش این است که با این حجم از کار گِل دیگر هیچ‌گاه از حل مسائل الکترومغناطیس خسته نخواهم شد.

دیوانگی شاخ و دم ندارد.

۰۲/۰۲/۱۹ موافقین ۱ مخالفین ۰
هارب

نظرات  (۳)

دیوانگی شاخ و دم ندارد.



!تذکر نویسنده: این‌جا حیاط خلوت یک جوان رند است؛ لطفا در نشر ندادن مطالب کوشا باشید :)!

 

واقعا دیوانگی شاخ و دم نداره!

پاسخ:
=)))))))))))

یعنی رشته های علوم پایه انقدر بازار کار نداره ؟

پاسخ:
نه! بحث بازار کار نیست. البته من هنوز فارغ‌التحصیل نشدم اما انقدر هم به‌نظرم اوضاع بد نیست. مشکل من متفاوته من اصلا برنامه نداشتم که کار کنم یعنی دخل و خرجم به هم می‌خورد منتها این‌ور سال قیمت بلیط‌های اتوبوس کشید بالا منم پیش‌بینی اینو نکرده بودم(#حماقت) و یهو دیدم اع! دیگه دخل و خرجم جور نیست از طرفی نمی‌خوام آویزون باشم لذا استقلال و این مسقره‌بازی‌ها از طرفی‌دیگرتر سفرهای اصفهان من نزدیکه و فرصت ندارم که دنبال کار و پروژه بگردم همین الان هم پیشنهاد تدریس از سمت اساتیدم هست یا چندتا موقعیت دیگه ولی برای یک کار یک‌ماهه گزینه‌های مناسبی نیستند همه‌ی این‌ها و به چند دلیل دیگر که شاید از حوصله خارج باشه :)))))) این موقعیت رو مناسب دیدم.

راستی منم اصفهان زندگی مینمایم . :)

پاسخ:
چه شهر دوست‌داشتنیی زندگی می‌نمایید :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی