روزبه

حجره‌ی کافری مشوش و مشغول

روزبه

حجره‌ی کافری مشوش و مشغول

مختصات جنون‌نامه

روزبه

به‌جای سخن، رقم‌زدن
__________________________

مثل درد برخورد موج و صخره
مثل خستگی یوزپلنگ بعد از ناکامی
مثل غم سوختن مزرعه‌ی سبز
مثل خنکی شب‌های کویر
مثل زیبایی ستاره‌های درخشان
مثل شکوه کوه
__________________________

کرده‌ام توبه به دست صنم باده فروش

کـه دگر می نخورم بی رخ بزم آرایی
__________________________

مردم دوست داشتن
  • ۰۲/۰۲/۰۲

صبح از من مانده بر جا مشت خاکستر

جمعه, ۲۹ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۵۹ ق.ظ

مسئله بر من سهل نبوده. دوست داشتم به‌وقت مراجعت به مطب وقتی از شدت اضطراب و غم، جانم فشرده‌است، دستانم سرد است و کنار جدول هرچند قدم یک‌بار متوقف می‌شوم و اُق می‌زنم، دستی بود تا اقل موقع بالاآوردن شقیقه‌هایم را می‌فشرد تا کم‌تر به مغزم فشار آید. دوست داشتم وقتی در مترو شانه‌هایم می‌لرزید، دستی بر شانه‌ام فرود می‌آمد، دوست داشتم آن صبح لعنتی، به هنگام گرفتن جواب پت‌سی‌تی...(همان همیشگی سایه "شرح غم دل‌سوختگان...") اندیشه‌ام بر این بود که کاش این روزها رفیقی بود تا کنارم بنشیند و من از دفترِ زمستانِ ماث شعرِ فریاد را بخوانم و شانه‌به‌شانه بگرییم، بعدتر فکرم بر این رفت که اگر می‌توانستم کنار رفیقی شانه‌به‌شانه بگریم چه نیاز به شعر فریاد بود؟

۰۲/۱۰/۲۹ موافقین ۱ مخالفین ۰
هارب

نظرات  (۲)

در جواب این پست،‌ از شما دعوت می‌کنم که پست قبلی‌تان را بخوانید :)

پاسخ:
دکمه‌ی "ذخیره و انتشار" این متن را که زدم، رفتم و پست قبلی را خواندم. هرچند می‌دانم که فایت‌کلابی درون جانم جریان دارد اما مسئله همین‌جا تمام نمی‌شود. دوستان من هستند، نیز بهتر از برگ درختند اما جرات شانه‌به‌شانه گریستن را من ندارم؛ دیگر سو هیچ‌کس از پشت عینک من روزگارم را نمی‌بیند و خلاصه بله! "رنج همیشه تنهاست". خود من هم البت توان فریاد زدن را در همین صفحات مشتمل بر HTML را دارم وگرنه بی‌عرضه‌تر از آنم که بیش دوستانم فریاد بزنم. همه‌ی این توجیهات اما مانع نشد که پسِ خواندن کامنت شما دوباره پست قبلی را نخوانم، خواندم و از آن روز به‌مرتبه کاویدم و جنگیدم و نهایتا مفتخرم اعلام کنم لختی پیش در آغوش رفیقی شانه‌هایم لرزید :)
۰۳ بهمن ۰۲ ، ۲۳:۴۲ .. ــاوقــ ـــاتـــ ..

دلت بی غم . . .

 

همین.

پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی